חפש עורך דין לפי תחום משפטי
- דיני חוזים
- מומחים לדין הזר
- ייפוי כוח מתמשך
- משפט מסחרי
- נפגעי פעולות איבה
- דיני עבודה
- ביטוח
- פלילי
- מקרקעין ונדל"ן
- דיני צרכנות ותיירות
- קניין רוחני
- דיני משפחה
- דיני חברות
- הוצאה לפועל
- רשלנות רפואית
- נזקי גוף ותאונות
- דיני תקשורת ואינטרנט
- מיסים
- תעבורה
- משפט מנהלי וחוקתי
- גישור ובוררויות
- משפט בינלאומי
- צבא ומשרד הבטחון
- ביטוח לאומי
- פשיטת רגל
- תביעות ייצוגיות
- לשון הרע
- דיני חינוך
- דיני ספורט
- אזרחויות ואשרות
- ירושות וצוואות
- נוטריון
תקנות מס הכנסה (פטור ממס לריבית המשתלמת על מילווה מדינה), התשס"ה-2004
תקנות מס הכנסה (פטור ממס לריבית המשתלמת על מילווה מדינה), התשס"ה-2004 1
בתוקף סמכותי לפי סעיפים 15 ו-243 לפקודת מס הכנסה (להלן - הפקודה), ובאישור ועדת הכספים של הכנסת, אני מתקין תקנות אלה:
1. הגדרות
בתקנות אלה
"מילווה מדינה" איגרת חוב או מילווה שהוצאו על ידי המדינה או בערבותה ביום ג' באייר התש"ס (8 במאי 2000) ואילך, הרשומים למסחר בבורסה בישראל;
"תושב חוץ" מי שהיה תושב חוץ ביום הרכישה של מילווה המדינה וביום מכירתו;
"תחליף ריבית" כמשמעותו בצו מס הכנסה (קביעת דמי השאלה כהכנסה), התשס"ג-2002.
פטור ממס
ריבית, דמי ניכיון או הפרשי הצמדה, המשולמים לתושב חוץ על מילווה מדינה שאינו במפעל קבע של תושב החוץ בישראל ושאינם מהווים בידיו הכנסה לפי סעיף 2(1) לפקודה, יהיו פטורים ממס.
סיג לפטור
פטור ממס לפי תקנה 2 לא יחול על תחליף ריבית המשולם לתושב חוץ בשל השאלת מילווה מדינה.
4. תחילה
תחילתן של תקנות אלה ביום ז' בטבת התשס"ד (1 בינואר 2004).
_________________________________
1 ק"ת תשס"ה, 183. התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
בתוקף סמכותי לפי סעיפים 15 ו-243 לפקודת מס הכנסה (להלן - הפקודה), ובאישור ועדת הכספים של הכנסת, אני מתקין תקנות אלה:
1. הגדרות
בתקנות אלה
"מילווה מדינה" איגרת חוב או מילווה שהוצאו על ידי המדינה או בערבותה ביום ג' באייר התש"ס (8 במאי 2000) ואילך, הרשומים למסחר בבורסה בישראל;
"תושב חוץ" מי שהיה תושב חוץ ביום הרכישה של מילווה המדינה וביום מכירתו;
"תחליף ריבית" כמשמעותו בצו מס הכנסה (קביעת דמי השאלה כהכנסה), התשס"ג-2002.
פטור ממס
ריבית, דמי ניכיון או הפרשי הצמדה, המשולמים לתושב חוץ על מילווה מדינה שאינו במפעל קבע של תושב החוץ בישראל ושאינם מהווים בידיו הכנסה לפי סעיף 2(1) לפקודה, יהיו פטורים ממס.
סיג לפטור
פטור ממס לפי תקנה 2 לא יחול על תחליף ריבית המשולם לתושב חוץ בשל השאלת מילווה מדינה.
4. תחילה
תחילתן של תקנות אלה ביום ז' בטבת התשס"ד (1 בינואר 2004).
_________________________________
1 ק"ת תשס"ה, 183. התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
חזרה לתוצאות חיפוש >>
